23. září 2019

Malůvky z obou stran

Už dlouho jsem se chystala na přáníčka, která budou pomalovaná na přední i zadní straně. Ale jak to mám v hlavě, často dochází na realizaci až za dlouhý čas.




Začala jsem přípravou podkladových čtvrtek. Akvarelové bílé a smetanové jsem ořízla na rozměr 21 x 21 cm (určitě bych mohla požít přáníčkové základy, ale potřebovala jsem kvalitnější čtvrtku). Na velký akrylový blok jsem nakapala distress ink a přestříkla vodou. Barevné skvrny jsem snímala tak, aby na jedné polovině byla barva téměř po celé ploše, v druhé části pak jen v dolní části.



Inkousty hodně dlouho schly, pokračovala jsem tedy následující den.


Ke slovu přišla razítka:


Původní záměr vzal za své, na bílé čtvrtce prosakovala barva, nezbývalo tedy, než nastříhat obdélníky a navrstvit za použití oboustranně lepící pásky na další podkladové čtvrtky. Budu muset ještě vyzkoušet třístovkové a vyšší gramáže, snad se nebudou lámat v přehybu.



A hotová přáníčka: bílá na smetanové, smetanová na bílé, stejný motiv a trocha hraní s otisky.












2 komentáře:

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀