3. listopadu 2016

Přání v džínách.

Jak jsem slibovala ve svém posledním příspěvku, za podzimním tvořením zavírám letos definitivně dveře a přesouvám se do větší zimy. Pro dnešek jsem vytáhla staré džíny, do kterých aspoň částečně obleču vánoční přání. Džínovina je skvělý materiál a ráda používám i jiné kousky látek. A aby to nebylo tak obyčejné, nanesla jsem na textilii přes šablonu vždy ještě strukturovací pastu.
A jak jste na tom vy s textiliemi? Používáte výhradně papír anebo občas zužitkujete i kousek látky?  Já jsem tentokrát měla odložené malé dětské lacláčky. A protože už opravdu dosloužily a nebyly použitelné už ani na "válení se na zemi v lese", využila jsem je na ozvláštnění vánočních přání. Než vám ukážu postup a detaily jednotlivých přání, doporučuji zvolenou textilii dobře nalepit na tvrdý papír. Pak se s ní dají dělat divy.
Vytvořila jsem celkem tři přáníčka, tak se na ně pojďte mrknout. Mimo džínovinu je spojuje i kolekce použitých scrapbookových čtvrtek Powder Mountain Collection Bo Bunny.
http://www.scrap-art.cz/zbozi/scrapbookove-ctvrtky-6x6-powder-mountain-P14065/
První přání jsem vytvořila andělské pro pány. Na džínovinu jsem pomocí šablony (andělských křídel) nanesla strukturovací pastu, hned jsem na ni místy nasypala glitry a teprve jsem nechala zaschnout. Nachystala jsem si otisk razítka Gentlemana PaperArtsy a vystřihla z něho jen část - gentlemana.
Nachystala jsem si různý materiál k vrstvení a poskládala jsem zhruba přání. Džínovinu jsem zastřihla a po okraji obšila, vlnitou lepenku jsem otrhala a mírně nabarvila okraje bílým gessem, pak jsem ji přišila nahoře k podkladovému papíru. Použila jsem papírovou krajku, výseky, zlatou nit s přivázanou rolničkou, svorku (se sněhovou vločkou) a otisky razítek.
Na další dvě přání jsem si nejprve předkreslila prvky z rubu na papír a po vystřižení jsem zase nanesla pastu a glitry.
Následovalo opět vrstvení a slepování papírů BoBunny, papírová krajka, textilie, otisky razítek, vlnitá lepenka, zlaté "chlupy", papírové výseky, překližkový výřez hvězdy a flitry. Sobíka/jelena jsem ozdobila mašlí a vločkovou svorkou.
Poslední přání s vánočním stromečkem je méně vrstvené a doplněno je vellum papírem se zlatým textem (vytvořen technikou horkého embossu).
 Už utíkáte prošmejdit skříň, jestli se v ní nenajde scrapbookový "poklad"? ;)
Materiál použitý z e-shopu ScrapArt:
SB čtvrtky Powder Mountain Bo Bunny
Heavy Gesso White

8 komentářů:

  1. Opäť krásne a efektné kúsky Soni ❤

    OdpovědětVymazat
  2. Soni to by me nenapadlo a to tu mam kus dzinoviny take! Tohle rozhodne zkusim vyuzit, dekuju

    OdpovědětVymazat
  3. Opět super nápad a přáníčka jsou báječná.😍 👏

    OdpovědětVymazat
  4. parádní, lepší než se v tom válet v lese

    OdpovědětVymazat
  5. Prekrásne, naozaj! Milé zimné detaily prezrádzajú, že si ešte s džínsovinou neskončila :) A na to sa zasa teším :)

    OdpovědětVymazat
  6. Líbí se mi vrstvení různorodých materiálů...také mám hromádku textilií ke zpracování hned vedle scrapbookových papírů.

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀