10. listopadu 2016

Přání z nebe...

Tenokrát jsem si připravila vánoční přání ve tvaru hvězdy. Vánoce jsou plné andělů, nebe a hvězd a já jsem si pohrávání ve vyšších sférách moc užívala. 
Protože stále ještě nevlastním Big shot (i když po něm už nějakou dobu pokukuji), musela jsem si k práci vytvořit tvarové šablony. Takže honem k počítači, nakreslit pravidelnou hvězdu, vytisknout a vystříhnout, pak mnohokrát obkreslit na bílou čtvrtku a zase stříhat...  Hvězdičky jsem si nachystala také z kolekce papírů Reflections Christmas.

První přání jsem ladila do bílozlaté s pastelově zelenou. Papír je výrazně vzorovaný, tak jsem ho zjemnila překrytím vellumu. Uprostřed jsem ho přilepila gelovou tečkou a k podkladu jsem ho přišila. Dělám to vlastně takto skoro pokaždé (a pokaždé si u toho nadávám, že mi výroba pak moc dlouho trvá...). Ale bez šití by se mi to zkrátka nelíbilo, jsem v tomto nepoučitelná. ...jó, hodil by se ještě šicí stroj, ...nějaký malý příruční cestovní... ;)
Na takto připravený podklad jsem začala vrstvit kousek papírové krajky, kousek textilie, výseky, flitry a chipboardy... S tvarem hvězdy velmi dobře koresponduje otisk razítka anděla. Záměrně jsem nechala zasahovat křídlo do volného prostoru. Před nalepením na podkladovou bílou hvězdu jsem ještě okraje otrhala ničítkem na papír. 

Přání je otevírací a vnitřní strana je přilepena asi 2 cm ve vrchní části cípu hvězdy. Před přilepením jsem vytvořila ryl - ohyb. Pokud zvolíte hvězdu jako dekoraci, stačí k zadní straně přilepit provázek a kamkoli zavěsit.

Druhé přání je barevně výraznější, tvořila jsem ho v tradičních vánočních barvách, v červeno zelené kombinaci. Prokládala jsem jednotlivé vrstvy papírových hvězd textilií (okenní sítí proti hmyzu) a na zdobení jsem použila hotové papírové květy - ze sady Holiday Crimson, chipboardy, stuhu, enamelky, rolničku a svorku. Vše je slepeno k sobě stejně, jako u prvního přání.
 Přeji krásné vánoční tvoření s hvězdami.
Materiál použitý z e-shopu ScrapArt:
scrapbookové čtvrtky Reflections Christmas
razítko Angel Dinkie (Indigo Blu)
svorka Poinsettia
enamelky (sada Red, sada Green)
lepidlo Tacky Glue

3 komentáře:

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀