23. listopadu 2016

Vianočná pošta...

Krásnu stredu všetkým!
V jednom zo starších príspevkov sme sa už dekorovaním poštovej obálky zaoberali. Čas Vianoc je opäť skvelou príležitosťou na zhotovenie originálneho dielka pre významného adresáta...
Tentokrát som použila obálku štvorcového formátu. Postup obdobný ako pri obálke s plávajúcimi rybkami. Našu obálku pretrieme gessom a necháme uschnúť. Za pomoci embossovacej podušky som natlačila motív snehovej vločky, zasypala perleťovým práškom a nahriala teplovzdušnou pištoľou. Následne som obálku farbila LSG sprejmi v modrých odtieňoch. Ďalším krokom bol motív textového razítka a nalepenie stromčekov (razítko otlačené na stránku starej, poškodenej knihy, príp. na novinovú stránku). Postupne nasledovalo nalepenie štítka pre adresáta, dôležité a efektné poštové razítka, kúsky washi pásky a orámovanie čiernou fixou...
 

 

Pri druhej obálke som zvolila tradičnú kombináciu červenej so zelenou, na horúci embossing som využila razítko jeleňa vo folkovom štýle...
 

 
Určite si vyskúšajte vyzdobiť poštovú obálku. Postačia razítka, farebné inky, washi páska, popr. šablóny...
Prajem pohodové, ničím a nikým nerušené predvianočné tvorenie!
 ❤❤❤

 
 Použité produkty zo ScrapArt.cz:

Stamps






  

4 komentáře:

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀