8. září 2021

Vianočne i nevianočne...

 Pozdravujeme Vás po letnej, dovolenkovej pauze!


Pre niekoho priskoro, pre niekoho najvyšší čas...
V mojom prípade 3. tohtoročný vianočný set.

S Olinkou sme sa zhodli na tom, že razítka od  Visible Image sú veľmi originálne a mnohostranne využiteľné, a o tom niet pochýb.
 Z kvetinového setu "Total Chaos" mi tentokrát padla do oka abstraktná rastlinka, ktorá mi pripomína muchotrávku. Muchotrávka taktiež patrí medzi vianočné a novoročné symboly...
(Z detstva sa pamätám na svetielka vianočného stromčeka v tvare muchotrávky. Krásne retro kúsky to boli).

Pri tomto sete som nepoužila žiaden papier s vianočnými vzormi. Opäť som vsadila na kraft v kombinácii s bielou a červenými akcentmi. 
Výrezy ľadového medveďa, jelenčeka a zopár vločiek dotvárajú a umocňujú vianočnú atmosféru. 
Výsledkom sú vianočné blahopriania z nevianočného setu razítok...










Prajem príjemné tvorenie!


 Zo ScrapArt.cz použité produkty:

Razítka (Visible Image)
Nástroje/Pomôcky (nožnice, rezačka papiera)
Lepiaci materiál (tekuté lepidlo, obojstranná páska, penové štvorčeky)


4 komentáře:

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀