13. září 2021

Darčekové visačky a prírodný dizajn...

 Prajem príjemný začiatok nového týždňa! 


Darčekové visačky sú celoročná záležitosť, hoci sa ich na Vianoce pýta o čosi viac. V mojom prípade ide síce o vianočné kúsky, no bez sviatočného nápisu a hviezdičiek by boli využiteľné celoročne.

Opäť som využila razítko abstraktnej muchotrávky zo setu "Total Chaos" od  Visible Image.

Zhotovenie celkom jednoduché, zvládne určite každý. 
* 2 visačky rôznych veľkostí ( u mňa 1 ks 11 x 6.2 cm a 1 ks o veľkosti 9,2 x 5 cm)
* pomedzi visačky som vložila rámik s bordúrou tak, aby bol ozdobný lem viditeľný
*na vrchnú visačku som otlačila vzor muchotrávky
*text na úzkom pásiku/rámiku je podlepený 3D štvorčekmi, pod ním ledabolo uložená čierna niť
*dekorácia - pailetky, papierové popr. lepenkové hviezdičky, papierové lístky alebo vetvičky
* na záver fŕkance akrylkou, gessom alebo akrylovým markerom

Volila som neutrálne farby - bielu, sivú, kraft, čiernu a krémovú...









Prajem príjemné tvorenie!


 Zo ScrapArt.cz použité produkty:

Razítka (Visible Image)
Nástroje/Pomôcky (nožnice)
Lepiaci materiál (tekuté lepidlo, obojstranná páska, penové štvorčeky)
Papier jednofarebný (kraft, biely, krémový a sivý)


2 komentáře:

  1. Supééér! Myslím, že dárkem jsou už visačky samy o sobě, jsou dokonalé ❤ 👏 a dárek bude jen doplněk. 😏

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀