26. března 2020

Veľkonočné inšpirácie...

Jedna kolekcia papierov, jedna sada vyrezávacích šablón a sedem rôznych
 variácií  jednoduchých Veľkonočných pohľadníc.


  U mňa sa tvorba pohľadníc dostáva k slovu iba zriedka.

No šablóny zajkov z výpredaja som si zamilovala  a musela som ich vyskúšať.
Taktiež milú textovú pečiatku a úžasnú pomôcku na pečiatkovanie od We R Memory Keepers.
S touto podložkou na presné pečiatkovanie máte vždy dokonalé obtisky pečiatok.






Použila som dizajnový papier z malej sady 6x6inch, biele podklady pohľadníc, vyrezávacie šablóny - sada troch zajkov a textové pečiatky z výpredaja. Zajkov som podlepila 3D lepiacimi štvorčekmi.


 







  

 


Prajem vám fajnové veľkonočné tvorenie.

💚🐰💚





2 komentáře:

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀