2. března 2020

Nostalgické ohlédnutí

Mrkla jsem do archivu a prolistovala jsem zpětně příspěvky na blogu...je jich přes dvěstě. Je jich samozřejmě na scrapartovském blogu daleko víc, ale to číslo patří mé tvorbě.




Vybrala jsem pár koláží jako vzpomínku na čtyři roky ve skvělém týmu.
Tvoření to bylo radostné, ale často také náročné. Přece jenom vytvořit každý týden nějaký projekt, rozfotit jednotlivé kroky, upravit fotografie a sepsat článek, to neuděláte za odpoledne. Alespoň já ne :-).
 A ikdyž  jako člen DT máte podporu celého týmu, máte podporu materiálovou, tak nastane okamžik, kdy se musíte zastavit a dát si pauzu. Dnes se tedy s vámi loučím.
Moc bych chtěla všem poděkovat, ráda jsem byla ve společnosti skvělých kreativních designerek, byly pro mne inspirací, ale i blízkými přítelkyněmi.
 Poděkování patří i vám, čtenářům blogu, především za zpětnou vazbu, pokud zanecháváte komentář.
A chtěla bych zvlášť poděkovat Danče...za vše...bez ní by to tu nefungovalo.








Každého dne se něco končí, každého dne se něco začíná...ať se vám všem daří!






3 komentáře:

  1. Oli, moc ráda jsem si prohlížela tvoje výtvory a četla články, bude se mi po nich stýskat!! Velký obdiv, že jsi tak dlouho vydržela přispívat každé pondělí a pořád něco nového vymýšlet, mám tvojí tvorbu moc ráda a byla pro mě velkou inspirací :-) díky!!

    OdpovědětVymazat
  2. Plejáda skvostných kúskov!! Len sa pripojím, že Tvoje pondelky Olinka, plné inšpirácií, nápadov a prekrásnych fotografií, budú veľmi chýbať ❤❤❤

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherná podívaná Olinka. Úžasné nápady a ich spracovanie v Tvojom jedinečnom podaní. A veru, Tvoje pondelky veľmi chýbajú ♥♥♥

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀