17. srpna 2017

Pod stanem...

Nadšení a zážitky nejen z letně outdoorových aktivit samozřejmě působí i na tu naši tvořivou stránku. A tak po návratu z víkendu pokračuji ve stanování... ...ještě chvilku a aspoň takto papírově. Pohlednice jsem velmi ráda spojila použitým materiálem s dětmi, protože pro ně se mi tvoří nejlíp. Jsou nadšené snad ze všeho. K velké radosti stačí třeba i malý přívesek lišky nebo že by to bylo to, že ten zvířátkový "poklad" je prostě jenom pro ně? Tak si pojďte také pohrát a vytvořit pohlednici pro malého (a nebo i většího) táborníka... 
Mimo to, že po rozkliknutí příspěvku bude jasný výsledek mého snažení, můžete také vidět velký "tvůrčí nepořádek". :D
A začala jsem postupným přenášením materiálu na pracovní stůl.
Na ztvárnění přírody určitě patří hnědý základ přání, tvořila jsem tedy "krafťáky" ;). U první pohlednice jsem odmítala pustit z ruky razítko stanu, vytvořila jsem razítkováním na kraft čtvrtku i vlastní pozadí, vlastní "design papíru". 
Moc jsem chtěla použít zvířátka - lištičky a netradičně jsem zvolila místo lesní zelené oranžovou barvu, to aby k liškám pěkně ladila. Tentokrát jsem měla velkou chuť si užívat s barvami, takže na stůl přibyly distress podušky, spreje, akvarelové barvy, ale i pigmenty gelatos... nesmí chybět hlavně akvarelový papír!
 Distresskami jsem porazítkovala akrylový blok, přestříkala trochu vodou.
 ...a několikrát otiskla na papír.
 Část jsem přestříkala metalickým sprejem, místy jsem mázla barvu přes šablonu.
 ...zase něco přibylo a to ještě není vidět parapet... ;)
 ...přestávám se vejít na stůl...
Z připraveného papíru jsem utrhla pruh a podložila ho krajkou, okraje jsem po nalepení zastřihla a přišila ke kraftové porazítkované čtvrtce, opatinovala.
Horkým embossem jsem vytvořila text "skvělé zážitky" (ze sady razítek Léto 3) použila jsem kovovou ozdobu a chipboard lišky od BoBunny (vše z kolekce Camp a lot) a dolepila jsem enamelky.

Druhé přání jsem už ladila do tradiční zelenohnědé barevné kombinace, na podklad jsem použila čtvrtku BoBunny se stopami a pod ni vlajku z papíru ze stejné kolekce (čtvrtka Squares Camp a lot), okraje jsem opět obšila a opatinovala, použila jsem další chipboardy a kovové ozdoby.

Materiál použitý z e-shopu ScrapArt:
akvarelové čtvrtky Watercolor Paper Pad
sada razítek Léto 3
akvarelové barvy Prima Marketing 
pigmenty gelatos (series 50´s)
Distress Ink Pad (Vintage photo)
BoBunny trinkets (Camp a lot)
BoBunny chipboards (Camp a lot)
 enamelky (sada Orange Shimmer)
BoBunny SB čtvrtky (Stripe, Squares)

4 komentáře:

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀