26. října 2016

Kúzelný mixed media víkend na Orave...

Jesenný mixed media workshop na Orave v ničom nezaostával za letným. Opäť skvelé prostredie a  atmosféra v spoločnosti talentovaných dievčat zo Slovenska, Čiech a Poľska.  Stoly sa znova hmýrili médiami od výmyslu sveta (prevažne od Prima Marketing/Finnabair, LSG...) a bol to vskutku raj na zemi... Pod vedením štyroch
 úžasných lektoriek sme doslova kúzlili čarovné kúsky...

Prvým projektom bol anjel na plátne od Denisky.
Jedine pri tvorbe tohto dielka sa mi podarilo (sama neviem ako) zachytiť postup, a ak Vás jeho zhotovenie zaujíma, fotonávod ponúkam na mojom blogu.


Moje výsledné plátno...





Druhým projektom bol halloweensky album od Dorotky...


Môj album...










Nedeľný deň pokračoval dekorovaním prednej strany art journalovej knihy/albumu s Monikou


Môj art journal cover...








Popoludnie druhého dňa sme strávili s Jankou rezaním do knihy...


Moja práca...




  
 Budem sa opakovať, no bol to nezabudnuteľný zážitok, ktorý sa takto slovami a pár zábermi nedá opísať... Vrelo doporučujem nahliadnuť aj do príspevku na Jankinom blogu, kde máte možnosť vidieť krásne práce ostatných dievčat a ešte viac fotografií zachytených počas našej tvorby...















Prajem krásnu stredu a nikým a ničím nerušené tvorenie ❤




6 komentářů:

  1. Skvělé projekty 😍, kdo umí ten umí👍 Krásně jste si užívaly víkendové tvoření.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vďaka Dani, bolo to ozaj skvelý, doslova čarovný víkend... ❤

      Vymazat
  2. Obdivuji, kolik jste toho stihly...samé krásné projekty!

    OdpovědětVymazat
  3. To muselo být skvělé tvořivé setkání a výsledky jsou moc krásné. Ti andílci se mi moc líbí.

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀