27. října 2016

Dobroty v halloweenském balení.

Krásný čtvrteční den všem.
Dnes přináším tip na zabalení dobrot pro děti. Zvolila jsem halloweenské provedení a přikládám pro vás jedno digitální dýňové razítko, které si můžete zkopírovat, vytisknout a použít. Pro inspiraci jsem vytvořila kornouty.
Pokud děti nechcete "přeslazovat", kornouty jako balení budou jistě vyhovovat. Pár bonbónů se tam vejde, ale zase né tolik (na jeden balíček gumových medvídků jsou potřeba 3-4 kornouty). :)
Na hromádku jsem si donesla materiál, který bych chtěla/mohla použít...

Hodil se mi hnědý papír vložený v ruličce balicího papíru, doporučuji spíš nižší gramáž, s tvrdým papírem se pracuje hůř. Ustřihla jsem si čtverce cca 16 × 16 cm a podél jedné strany jsem nalepila pruh oboustranné pásky.

Stočila jsem papír do kornoutu a oboustrankou slepila k sobě, následovalo razítkování a nalepení kousků washi pásek...

Pak jsem přilepila potrhanou fáčovinu a barvila jsem akrylovou metalickou barvou Metallique Art Alchemy. Místy jsem přetřela i textilii.

Po zaschnutí jsem umístila ozdobné svorky (dýně a čarodějnický klobouk) a kornouty jsem naplnila bonbóny.

Naplněné jsem zavřela a zalepila, převázala jsem chlupatým provázkem, dolepila jsem vystřiženou dýni a výsek pavouka. Hotovo :)

Pokud si chcete stáhnout digirazítko dýně, přikládám tento soubor. Je nachystaný přímo k tisku na velikost stránky A4.
http://www.edisk.cz/stahni/57430/digi_dyne_a4_tisk.pdf_1.2mb.html/
Po kliknutí na arch s dýněmi se dostanete na edisk, kam jsem uložila tiskový soubor pdf. Nezapomeňte kliknout v pravé části nahoře na stáhnout pomalu, rozbalí se vám nabídka stahování, dole opíšete kód a kliknete opět na stáhnout pomalu...

Pokud budete chtít vektory dýně k vlastní úpravě velikosti (soubor Adobe Illustrator), můžete stáhnout zde, pdf soubor pak tady.

Přikládám pro inspiraci ještě jedno přáníčko se stejnou dýní.
Dnešním příspěvkem se s největší pravděpodobností loučím s milovaným podzimem a příště už určitě budu listovat vánočními papíry...
Materiál použitý z e-shopu ScrapArt:
oboustranná lepicí páska
lepidlo Tacky Glue

6 komentářů:

  1. Supééééér!!!!❤ I když nemám ráda převzaté svátky, tak Halloween je něco jiného. Milujeme dlabání dýní, strašidelnou výzdobu a strašně moc se dá u toho vyblbnout, prostě taková kreativní pohádka s tajemnem a fantazií. Soni, máš super halloweenské mlsání a dýně (jdu do nich 😊).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, Dani. Taky nemám ráda převzaté svátky, ale vím, že i moje mamka jako malé dítě dlabala dýni (a to tu ještě o halloweenu neměl nikdo ani tušení) a pro děti je to zážitek, tak se snažíme si to také užít :)

      Vymazat
  2. Soni, tvoje mixed media jsou naprosto okouzlující. Nebudeš náhodou pořádat nějaký kurz? Docela ráda bych si to vyzkoušela pod tým vedením :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé Luci, to mě moc těší. O vedení kurzu mixed media jsem zatím nepřemýšlela, dosud mě to ani nenapadlo ;) Na jaře bych měla vést spíš kurzy linorytu, ale ještě se zatím domlouváme.

      Vymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀