19. září 2016

Minialbum

Krásný začátek nového týdne, dnešní příspěvek bude především o vizuální stránce projektu. Bude o barvách a hraní si s nimi. Vlastně to bude docela jednoduché, protože bude stačit pouze jeden druh barevných sprejů,  nejzákladnější vlastností je, že všechny efekty vytvoří už i barva jedna a nečekané možnosti objevíme při kombinování různých odstínů.


Úvodní foto je z vnitřku minialba a použité barvy ve spreji jsou...spreje od Lindy´s Stamp Gang. Mám je moc ráda, snadno a rychle s nimi vytvoříme pozadí pro různé projekty.


Vzala jsem zbytky čtvrtek, papírů, všelijakých kartiček, obálek, sáčky i hedvábné papíry a přestříkala je modrým bukanýrem z řady Vintage (tyto spreje mají hnědý podtón) a pěkně za mokra ještě oranžovo červeným Two Toned (vždy dva odstíny, světlejší a tmavší, od jedné barvy).Všechny odstíny v sobě skrývají jemný třpyt a po zaschnutí barev vidíme zajímavé barevné efekty. Na začátku je před námi velká špinavá kaluž, ale po vysušení okouzlení a nádhera.


Na podklad jsem použila i vlnitou lepenku, embossovaný výsek, křídový papír i canvas.


Část barev jsem nastříkala na balící papír, mix bez ladu a skladu si šel vlastní cestou a ta překvápka mne moc baví. Ještě zajímavějších výsledků dosáhneme na gessu a na texturách vytvořených pastami, tentokrát se mi ale tyto možnosti nehodily na projekt.


Lehké namodralé tóny na svačinovém sáčku:


Metalický třpyt na matném podkladu kartičky:


A směs barevných tónů na velkých plochách i malých skvrnkách:


Moje představa byla, že jednotlivé kartičky použiju na minialbum, budu je vrstvit do kompozice, která bude příjemná pro oko, stránky budou na sebe přikládány a jen svázány stuhou:


Vnitřek alba je zaplněn z části, další fotky chci ponechat na výběr...




Tak...stačí vybrat pár papírků, dvě lahvičky barev (a to by stačila i jedna) a máte sladěný celý projekt. A nikdy neuděláte chybu, když těch barev není více než dvě. Nejlépe doplňkové, jedné více, druhé jen tak maličko...


6 komentářů:

  1. Nádherné!!!😍 👏 Olinko, v tvém podání opět skvosty nevídané a jeden má hned chuť to vyzkoušet.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dančo, budu se červenat :-), ale s těmito barvami se musí dařit každému a na libovolném projektu!

      Vymazat
  2. Olinko, super. Tyhle spreje mám moc ráda a používám je snad všude.

    OdpovědětVymazat
  3. Ozaj krásny projekt! LSG spreje sú aj mojim favoritom. Nedám na ne dopustiť. Výsledok je skvelý ❤

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀