4. července 2016

Kolibřík

Ááách...slastné nicnedělání je tady. Tedy ne že bych v následujících prázdninových týdnech neměla co na práci, ale TA PRÁCE to nebude :-)
První týden jen relaxuji a tak i dnešní příspěvek byl na počátku jen relaxem bez koncepce a bez myšlenky. Dcera mrkla, co dělám a povídá, to je automatická malba? Ze začátku byla, ale později už jsem měla v hlavě plán. Tím se dostávám k názvu Kolibřík. Starší generace milovníků sbírek poezie si jistě vzpomene na kolibří vydání...a já si vytvořila kolibří obrázkovou knížku.




Na začátku byly akrylové barvy a kus balicího papíru. Na něj jsem přímo nanesla kopečky barev, část potom ještě na tácek(místo palety) a barvy jsem bezmyšlenkovitě rozetřela.


V další vrstvě jsem už cíleně vytvářela měkké oblé tvary, které připomínaly květy.Po zaschnutí následovala další vrstva lazurami a na závěr(opět po zaschnutí) doodling bílou gelovkou.


Výsledný pás je zde:


Nic vážného, trochu infantilní, prostě to ze mne vypadlo...přece to jen tak nevyhodím...pás byl dostatečně dlouhý, 60 cm...co tedy harmonika, co si udělat knížečku? Ze dvou pásů 6 x 60 cm jsem naskládala čtvrercovou harmoniku, koncové části na jedné straně jsem slepila a dvě strany vždy k sobě též.


Kousek podkladu ještě zbyl, využila jsem ho na potažení desek(6,5 x 6,5 dva kusy, 1 x 6,5 jeden kus).


Zbývalo vsadit harmoniku, tehdy jsem zjistila malou chybku, krajní stránky byly krátké, protože jsem zapomněla přičíst mezery ve hřbetu. No, začistila jsem dalším kouskem papírku :-) .


Kousky pomalovaného papíru jsem ještě pokreslila černým fixem a vystříhala rostlinky...nalepit, nafotit...tramtadadá...hotovo.
Takže vnitřek(a omlouvám se, pokud vás zahlcuje množství obrázků):











A ještě detail květinové výzdoby...přes zahrady se linula muzika ze svatební hostiny...


Když jsem projekt dokončovala, napadlo mne, že si udělám takovou knižní prázdninovou sérii...první týden květinový(však víte, u učitelek to je jak v květinářství) a dále podle toho, co dny volna přinesou...co bude typické. Už vím, že příští a další týden to bude voda a cestování. Možná si řeknete, k čemu je taková knížka dobrá...stačí doplnit nějaké mimifotečky nebo pár myšlenek a dárek je na světě. 
A protože jsou ty prázdniny, bude volnější režim i na stránkách našeho blogu. Přece jen, dlouhé dny a dovolené jsou určené k odpočinku a načerpání sil, také nejsme vždy v místě připojení...
Přeji vám za všechny členky týmu krásné následující sváteční dny a samozřejmě i příjemné prožití vašich dovolených.


11 komentářů:

  1. Ááááách, to je nádhera!!! 😍 ....a knížka jako celek je naprostá bomba 👏

    OdpovědětVymazat
  2. Čarovná knižočka! Sála z nej radosť, energia a teplo ❤

    OdpovědětVymazat
  3. Olinko, paráda! Je vidět, že si se na prázdniny náramně těšila. Moc krásná knížečka, barvičky a dozdobení! Krásnou pohodu přeji a užívej!

    OdpovědětVymazat
  4. Já u těch Tvých věcí Olinko vždycky přestanu dýchat.... to je nádhera!!! Přeji Ti krásné prázdniny a těším se na další překvapení!

    OdpovědětVymazat
  5. Jak ja tomu patlani nerozumim, tak tyhle články zbožňuji! Ta květinova výzdoba je naprostá dokonalost.

    OdpovědětVymazat
  6. Děvčata, děkuji, bylo to opravdu jen hraní si s barvičkami...mozek vypnutý :-), terapie tichem v první červencový týden.

    OdpovědětVymazat
  7. Nádhera a moje oblíbené barvy !

    OdpovědětVymazat
  8. Z toho sálá tolik veselé energie, to je parádaaaa 👍

    OdpovědětVymazat
  9. Olino to je tak krásně veselé ... moc se mi tvé tvoření líbí ...

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀