20. července 2016

ATC - od Paríža až k slnku...

Prajem krásnu slnečnú stredu!
Medzi moje srdcové záležitosti v tvorení patria jednoznačne ATC. Je fascinujúce, koľko priestoru ponúka tento malý formát a aké príbehy nám vie vyrozprávať. Nostalgické, veselé, farebné, pochmúrne... Až Vám príde prvá zásielka s kartičkou, ktorú ste zamenili za vlastnú, tak Vám garantujem, že ste v tom až po uši. Týmto malým kúskom neviem jednoducho odolať, alebo im odolávam len s veľmi ťažkým srdcom. No a práve z tohto dôvodu sa občas stane, že som nútená podstúpiť taký menší víkendový ATC maratón... Posledný mám úspešne za sebou a tu sú moje výsledné série k týmto témam:

Paris




Huby/Mushrooms




Cats



Séria na fólii
Frog King
 



Sunny Theme
 


 
Použité produkty zo ScrapArt.cz:







7 komentářů:

  1. Maji tohle je pro mě uplne neznamy svět. Moc bych někdy chtěla vidět album někoho, kdo má sbírku přijatých Atc ze světa. Ta různorodost kartiček musí být ohromna. Dekuju, ze s námi ty své sdilis

    OdpovědětVymazat
  2. Je to droga taková sbírka ATC :-) to těšení a čekání na zásilky je suprové :-) Majko, tvoje kartičky jsou nádherná umělecká dílka, super !!

    OdpovědětVymazat
  3. Ďakujem aj ja Vám! Klárka mi dá za pravdu, že zbierka má pre nás nevyčísliteľnú hodnotu a radosť z každej výmeny je neopísateľná, skvelý pocit, že vlastné práce sa nachádzajú v rôznych kútoch sveta... prednedávnom mi preblesla hlavou morbídna myšlienka, ak by u nás horelo, tak prvý zachraňujem ATC album... ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. ano je to tak, je to "srdeční" záležitost:-)

    OdpovědětVymazat
  5. V těchto kartičkách se opravdu bojím zaangažovat, protože je mi jasné, že by vznikla další závislost ;) ... Ale máš je nádherné a stejně jako Míša doufám, že si někde prohlédnu celé album s takovými skvosty.

    OdpovědětVymazat
  6. Nádhera ... máš krásná díla ...

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀