27. dubna 2016

Good things come in small packages...

Prajem všetkým priaznivcom a kreatívnym nadšencom krásnu stredu. V jednom z predchádzajúcich príspevkov sme si predstavili jednu z mixed media noviniek od Finnabair/Prima Marketing - Sculpture Medium. Dnes sa pri ňom ešte pozastavíme a okrem tohto média by som chcela predstaviť ďalšiu skvelú novinku




Výrobky, ktoré tento balíček obsahuje v podstate nie sú neznáme. No ako set pozostávajúci zo 6 základných "must have" mixed media produktov je úžasný! Takto máte pohromade tieto skvelé produkty v menších baleniach, sú skladné, tvorenia sa nie je potrebné vzdať ani v prípade, ak ste často na cestách, alebo ak zvyknete tvoriť na viacerých miestach, popr. si chcete tieto produkty najprv otestovať......
Sada obsahuje: Heavy Gesso White, Heavy Gesso Black, Modeling Paste, 3D Gloss Gel, Soft Gloss Gel, Texture Paste - v tubách po 59 ml
Tentokrát som sa rozhodla použiť Sculpture Medium spolu s niekoľkými produktami z
Mixed Media Essentials - Tube Set a zdobila som mini plátno - canvas. Postup obdobný ako pri nedávnom dekorovaní prednej strany diára/notesu...

Do plastovej nádobky som naliala médium a ponorila doň nastrihané pásiky gázy a krajky. Rozprašovačom som pridala trocha vody, premiešala a nechala chvíľku nasiaknuť...


Povrch plátienka (rozmer 9 x 9 cm) som pretrela 3D Gloss Gelom (z Mixed Media Essentials Set-u) a začala vrstviť médiom nasiaknuté pásy. Treba rátať s tým, že médium je trocha mazľavé a lepkavé. Po umiestnení pásov krajky som cez plátno ledabolo previazala špagátik. Trpezlivosť je nutná, nakoľko schnutie si vyžaduje svoj čas. Po uschnutí som vzniknutý povrch pretrela Gessom - najprv bielym a následne "sem tam" čiernym (taktiež zo setu). Pokračovala som striekaním povrchu najmä pomocou LSG Sturburst Sprays v bordových a ružových tónoch...


Zdobila som chipboardami, kamienkami, washi páskou, kvetinkou, papierovým motýlikom, obrázkom fotoaparátu vystrihnutého z časopisu a nápisom...


Dielko dokonané! ;-)



Použité produkty zo ScrapArt.cz:

 
Prajem príjemný a tvorivý deň!  


7 komentářů:

  1. To je nádhera, Majko. Mám doma 4 prázdná plátna, tak je možná vezmu "na milost" ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je úžasné!!!👏 V tvém podání to vypadá, tak snadno... Mám moc ráda mixed media a tvůj styl si líbí 😍

    OdpovědětVymazat
  3. Ďakujem dievčatá za Vaše skvelé komentáre a ohlasy ❤❤❤

    OdpovědětVymazat
  4. Maji to je super. Ja si na něco takového teda absolutne netroufnu, ale o to raději se kocham :-) Skvele

    OdpovědětVymazat
  5. Toto je pro mě vyšší dívčí :-)

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀