19. ledna 2016

... a tak začíná můj PL rok 2016!

Krásné úterý!

Dnes mám pro vás svůj nejnovější počin a tím je titulní stránka do našeho PL alba na rok 2016. Ano, opravdu jsem jí zvládla již v lednu :) Dlouho jsem přemýšlela, jak titulní stránku pojmout, ale nakonec jsem se rozhodla pro klasický design kapes A. Stejně budu na titulní stránku navazovat další klasickou dvoustranou, tak aby se mi další strana tvořila lépe.

Titulní stránka 2016
Na stránku jsem použila kartičky z kolekce Everyday od Becky Higgins a jako podklady pod fotky jsem vybrala koordinující papíry 6x6. Aby titulka ožila, doplnila jsem jí červenými a zlatými akcenty. Červenou barvu zase tak často nepoužívám, tak to pro mě byla příjemná změna. Použila jsem washi pásku s červenými proužky, červené a černé enamelky a červená písmenka od October Afternoon. 

"Hello 2016" - to je jednoduchá titulní kartička. Zlatý nápis "hello" již na kartičce byl - já jsem jen přidala letopočet, washi pásku a černé enamelky. Ať žije jednoduchost!



Uprostřed jsou kartičky z kolekce Everyday ozdobené washi páskou a doplněné o nápis z červených písmenek a také narazítkovány čiselné údaje nadcházejícího roku. 



Poslední velké fotky jsem "obstřihla" a podlepila jsem je černo-bílým nebo šedivo-bílým papírem. Pozadí na fotkách stejně není pro tento účel důležité. Opět jsem jen decentně ozdobila. 



Co se týče mých PL plánů na tento rok, tak vzhledem k velikému nedostatku času nebudu za každou cenu dělat týden na dvoustranu, ale vždy uvidím, jak to vyjde. Jsem zvědavá, jak mi to půjde. Mějte se krásně a těším se na vás zase příští úterý s dalším článkem.

Vzhůru do roku 2016!



5 komentářů:

  1. Teda, titulka se ti moc povedla. Já mám sice hotové první dva týdny letošního roku, ale titulku stále ne. :-(

    OdpovědětVymazat
  2. Mončo, výborně!!! Moc se mi líbí kombinace černobílých fotografií a červené...super zpracování ☺

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná úvodní stránka a moje oblíbené barvy. Na vystříhání fotek bych asi neměla odvahu, ale vypadá to super. Akorát letošní rok je přestupný, takže má 366 dní ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Těch dní bude o 1 více :-) Je přestupný rok.
    Na titulku já čekám, mám ji obvykle udělanou až na konec z nej fotek roku (nebo období v albu, mám některá stará alba třeba přes 3 roky). Zatím mám jen vybranou kapsu a ze zadní strany mám svá Resolutions a začínám tedy až na další kapse lednem.

    Žanet

    OdpovědětVymazat
  5. to je super kombinace, cnb fotky a cervene doplnky! a drzim palce, at PL plany vyjdou, vetsinou nejhorsi je, kdyz si reknes, ze jen jedna strana a pak ti to nevychazi, kdyz zase nasleduji dve strany ... taky to tak mam a vytaci me to do bela :)))

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀