31. července 2015

Project Life - 24.týden a naše Jahůdkobraní

Krásné páteční ráno, poledne, odpoledne i večer přeji a dnes jsem tu s ukázkou jednoho našeho týdne. Tři díly seriálu jsou za námi, a tak dnes něco málo odpočinku. Čtyřiadvacátý týden v našem rodinném PL už maličko znáte. Úvodní kartičku jsme si totiž vytvořili v 11.díle seriálu PL krok za krokem. Celý týden je tedy dozdoben ozdůbkami, které jsme si v tomto díle embossovali. 


Tento týden bylo vedro! Neskutečné vedro, takže jsme se střídavě pohybovali mezi domovem a hřištěm, prostě kde bylo v danou chvíli lépe, tam jsme přemístili svá těla. Vznikla mi z fotek klasická dvoustrana. První stránka je v plastových kapsách designu, který je již všem dobře známý. Klasický Design A.


Kartičky k celému týdnu jsou z kity Neapolitan, vybrala jsem světle zelenou, která se hodí k fotkám venku a hlavně mi sedí k druhé straně, která je věnovaná výletu mezi naše oblíbené jahůdky. Úvodní kartička k týdnu je pomocí embossování dozdobena o nápis týdne. Rozstříhala jsem jednu z jahodových kartiček, která je součástí kartiček Neapolitan. Jahůdky jsem pak nalepila do skleničky a velkou jahodu jsem podlepila 3D čtverečky, aby z kartičky vystupovala a kartička byla pestřejší.

Úvodní kartička k 24.týdnu

V sobotu jsme si vyjeli na výlet...
 Jak už víte z 11.dílu seriálu, korkové ozdoby jsme si vyrobili embossováním. Můžete na ně samozřejmě ale i razítkovat a inkoust na korku bude hezky držet. Vedrům jsem tentokrát věnovala jednu celou kartičku, nalepila jsem na ní samolepku větráčku, která situaci přesně vystihuje. Do rohu kartičky pak přišla nálepka sluníčka a vprostřed něj jsem dolepila korkovou ozdůbku.


Druhá strana týdne je celičká jen o jednom dni. V sobotu jsme si udělali brzy ráno výlet a vzali jsme holky na samosběr jahod. Ráda dělám džemy, peču a jahody jsou jedny z nej nej :-). Našli jsme si tedy na internetu nejbližší samosběr, kam smí i malé děti (ano, překvapilo mě, že na dost míst děti nesmí...) a prvně vyjeli. Není tedy divu, že jsem takové události věnovala celou stranu :-D. Nelince se výlet strašně líbil. Nejen že si nacpala panděro, ještě si hladila koníky a užívala sluníčka mezi haldou sladkých jahůdek.


Pomocí samolepící abeceda jsem vytvořila nápis "Jahůdkobraní", který mi přišel příhodný a vznikla tak úvodní kartička. Koláž jsem jen podlepila bílou čtvrtkou, aby nebyla celá stránka příliš zelená. Přeci jen fotky jsou zelené až až :-).
Výlet si zasloužil celou stranu...

Výsledek výletu byl více než uspokojivý. Plná bříška, foťák plný fotek, přismahlé tváře od sluníčka a nesčetně zážitků :-). Na tuto stranu stačila jen samolepící abeceda a kousek pergamenového papíru, který vytvořil "fotofiltr" pře fotografii s jahůdkou v ruce. 

Výsledek jahůdkového klání...

Já mám ty letní dny v PL stejně nejradši. Vše je tak krásně barevné, fotky jsou vždy hezčí, tátu máme více doma, je to prostě krásný čas... léto už je v polovině, tak šup od počítačů zase na chvíli ven :-).
Krásný zbytek dne a všem děkuji za přečtení dalšího našeho týdne...

7 komentářů:

  1. Míšo, moc krásná stránka jako vždy. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné ,, Jahůdkobraní", skvělé použití vlastnoručně vyrobených dekorací. Super PL!!! ☺

    OdpovědětVymazat
  3. Milé zážitky v krásnom šate!

    OdpovědětVymazat
  4. ach, jahodova, to se muselo delat uplne samo ... krasa!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuju moc, ted už nad jahodami leda slintame v album

      Vymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀