15. dubna 2015

Freedom

Niekedy dá človek na svoj pocit a vopred nič neplánuje, iba sa posúva po ceste svojej fantázie. Vyberie fotku, nepremýšľa, vyberie hocijaký papier.... a čaruje. Tak to bolo aj teraz. Vzala som balík papierov BoBunny a vybrala náhodne jeden z nich. Fotky som obrátila rubnou stranou navrch a náhodne jednu vybrala. Keď som fotku a papier priložila k sebe, usmiala som sa. To je ono! Hotový layout!






Gesso musí byť, inak nedýcham :) Vybrala som biele gesso zmiešané ešte s bielou akrylovou farbou a pretrela štetcom zľahka niektoré miesta.
Bielou tyčinkou Gelatos som trochu počmárala povrch. Ďalšiu vrstvu tvoria spreje LSG - delight denim, dark chocolate truffle, crow´s nest copper a Dylusions turquoise.
Textúra je vytvorená pomocou pasty a šablóny.
Pridala som pečiatky, zopár odtrnutých kúskov washi pásky. Pod fotku som umiestnila zvyšky zo starej knihy upravené sprejmi LSG.
Celok som doplnila nápisom "freedom" z bielej penovej abecedy.





Tak čo vy na to? Vyskúšate náhodný výber? Je to príjemný relax :)
Všetkým vám želám krásny deň!


12 komentářů:

  1. Pro mne je toto něco neskutečného! Skvělé, Janko! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Opět mi spadla brada. Janka, to je něco úžasného!!! ♥☺

    OdpovědětVymazat
  3. Nádhera, ty barvy! Moc se mi líbí.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné. Jak velký je ten obraz? Já zrovna řeším něco podobného, ale nenašla jsem tak velkou abecedu (můj obraz má cca metr na metr)...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, obrázok má vnútorný priemer 30,5 x 30,5 cm (to sú typizované rozmery papierov na scrapbooking), vonkajší rozmer rámu je 38 x 38 cm

      Vymazat
    2. Moc děkuji, tak to jsem zvědavá, jak to nakonec vymyslím, protože takto velká písmena budou oříšek, budu muset nějaké asi nechat někde vyrobit...

      Vymazat
  5. je to krása, v tom ráme layout vyzerá fantasticky!

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné, všechny detaily skvěle dotvářejí atmosféru.... a fotka je přímo umělecká :-D

    OdpovědětVymazat
  7. Krásně vše ladí. Detaily budu muset párkrát prohlídnout, jednou nestačí.

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to je fakt mistrovské dílo, tleskám!

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀