18. ledna 2015

PL Ondrášek - úvodní stránka

Vnouček Ondrášek se narodil už před více jak rokem, ale já teprve začínám dělat PL. Resp. začínám dělat už podruhé. Původní plán byl malý formát a zachycovat všechny důležité okamžiky. To jsem ale bohužel nestíhala, nemám hotový ani náš rodinný PL. Takže jsem se rozhodla pro sice velký formát, ale bude dělat vždy dvoustránku, kde tak zhruba zachytím jeho rok, plus ještě možná nějaké klasické stránky se zajímavými okamžiky (společné školní focení apod.). Přemýšlím do alba i vkládat např. jeho výkresy, až bude umět malovat. V osmnácti letech bych mu album ráda předala (doufám, že se toho dožiji...:-D :-D)....nevím, jestli bude jedno, nebo dvě, ale nechci aby jich bylo nějaké větší množství, protože přece jenom kam s tolika velkými alby?



Kromě klasických PL kartiček od Becky Higgins jsem použila papíry od firmy Bo Bunny. Postupem času zjišťuji, že mám nakoupené velké množství kartiček, ale při tvoření projektových stránek se mi kartičky většinou nehodí, protože do kapes buď vkládám pouze fotky, pod které potřebuji maximálně jednobarevný rámeček, nebo kartičky na journaling, kterých zase moc nemám, většina jich je s různými anglickými nápisy, nebo barevnými obrázky, vzory. Proto jsem byla i ráda, že jsem na této stránce několik PL kartiček použila.

2 komentáře:

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀