18. června 2020

Farebné combo...

Kombinácia troch farieb, dve rôzne pečiatky, dva rôzne nápady, 
dva rôzne kúsky.


Znovu som tvorila do challenge podľa farebnej paletky.

Aj keď nie je nutné použiť všetky farby z paletky, ja tieto dvoj - troj - a viac farebné kombinácie milujem a rada sa s nimi hrám a spájam ich aj vo svojom šatníku a v ateliéri ešte radšej a viac.

Chcela som si vyskúšať dve nové razítka, ktoré som si kúpila už dávnejšie, ale akosi sa nedostali zatiaľ k slovu. Jednou je krásna veľká pečiatka ženských tvárí a druhá sada niečo, 
ako kvetinovo-geometrické motívy.

Razítko ženských tvárí som si opečiatkovala dva krát. Raz ako podklad celé čiernou poduškou
a druhý krát poduškou v šedej farbe. Len jednu z tvárí som zvýraznila čiernou a vyfarbila akvarelovými pastelkami. Tieto som rozstrihala na tri časti pomocou skvelých nožníc od Tima Holtza. Všetky tri diely som podlepila 3D lepiacimi štvorčekmi, pre zvýraznenie 3D efektu.
Uložila som to na podklad v žiarivej žltej a doplnila o texty, ktoré som podlepila 
zvyšnými dvomi farbami z farebnej paletky.







Razítko s kvetinovo - geometrickými motívmi som razítkovala postupne do kruhu vo všetkých troch farbách z paletky. Kruh som si rozstrihala a navrstvila. Motív som doplnila o čierny podklad, textové razítko pomocou čiernej razítkovacej podušky a farebné enamelky.






Prajem vám krásne júnové dni.

💙💗💛





2 komentáře:

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀