4. června 2020

Elegantná šedá...

...pristane aj bábätkám aj rodinným fotografiám...


Aj takto môže vyzerať tvorba dizajnovej značky.

Krásne tri roky spolupráce s fotografkou Ľubkou, ktorá stále trvá a obe nás posúva ďalej 
v našej tvorbe, v našom kreatívnom svete.


Keď ma pred rokmi oslovila na spoluprácu,
začínali sme s jednoduchými papierovými obalmi na fotografie spolu s pár fotoalbumami
"na skúšku", ako to Ľubka veľmi opatrne nazvala. S jej obavami, či sa ujmú, či si ich klienti
 budú ochotní priplatiť k foteniu, som sa pustila do prvých návrhov. 



Už za krátky čas mi fotografka celá nadšená volala, že papierové obaly jej ležia v ateliéri 
a klienti si zamilovali moje "fotoalbumy na skúšku", naplnené jej krásnymi fotografiami
ich najmilších, bábätiek a rodín.

Tak sme sa pustili do nových návrhov s rôznymi obmenami v kombinácii šedej a bielej 
podľa jej želania. K albumom sme pridali, ako čerstvú novinku stojan na dve fotografie.

Základy sú vyrobené z 3mm lepenky. Vnútorné rámiky na fotografie sú z 1,25mm lepenky.
Všetko je potiahnuté do knihárskeho plátna. Rovnako aj logo fografky je tlačené priamo na plátno.




Dnes sa jej už občas dokonca stáva, že si klienti pýtajú fotoalbumy s fotografiami z fotenia 
aj pre svojich príbuzných. Takže jedno fotenie expeduje dva aj štyri fotoalbumy navyše. 
Nahlas si závidím, že mám prácu, ktorá ma baví, ktorú si ostatní vážia a páči sa im.
A takíto skvelí ľudia a spolupráca s nimi je veľký dar a  veľká radosť.














Prajem vám mnoho krásnych chvíľ pri tvorení.

💗💗💗






2 komentáře:

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀