19. listopadu 2015

Pojďme si posvítit.

Krásný čtvrtek.
Vánoce se neúprosně blíží a s nimi i denního světla ubývá.
 A tak si dnes trochu vypomůžeme a vyrobíme si světýlko pro večerní pohodu.



Budeme potřebovat čistou sklenici od zavařeniny, bílou čtvrtku, bílou akryl. barvu.
Ještě vyřezávací šablonu (kdo nemá, může si domečky nakreslit a vystřihnout) 
Se šablonou je to přeci jen rychlejší.


 Vyřežeme domečky, poměříme tak, aby nám vyšly okolo sklenice.
 Po naměření nalepíme na sklenici - použila jsem lepidlo Herkules.
Lepte opravdu pečlivě, bohužel když odstávají, je to později dost vidět.



 Po nalepení, přichází na řadu barvení. 
Tupovací houbičkou jsem nanesla barvu, aby nad domečky bylo zasněženo.
 U mezírek mezi domečky jsem si vypomohla starším štětcem.



 Až nám barva zaschne, vložíme žlutý pergamenový papír.
 Ten nám udělá clonu a nebude vidět skrz okýnka svíčka.



Pak si ještě můžeme ozdobnými nůžkami vystřihnout pruh papíru, který nám bude dělat sníh u domečků.
Po vystřižení  na něj naneseme strukturovací pastu, posypeme třpytkami a necháme zaschnout. 
Nalepíme ho okolo sklenice.



 Do sklenice jsem dala svíčku, která je na baterie. To má tu výhodu, že můžeme nazdobit i vrch sklenice. 
Použila jsem staré čistící ubrousky, které mi špatným uzavřením v sáčku vyschly a bylo mi je líto vyhodit. ;-)
Trochu jsem jim prostříhala okraje, vložila do sklenice a pak jen použila ozdobu.
 Okolo hrdla sklenice jsem uvázala ozdobný provázek.






 Doufám, že do toho půjdete se mnou a zpříjemníte si večer, třeba se sklenkou vína a blikající svíčkou.

8 komentářů:

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀