3. listopadu 2015

Nádherný podzim v PL

Krásné úterý!

Dnes mám pro vás čistě podzimní inspiraci. Měla jsem možnost vyzkoušet podzimní sadu od Simple Stories s názvem PUMPKIN SPICE a musím říct, že jak jsem fanouškem kartiček od Becky Higgins, tahle sada mě úplně odrovnala :-) A jelikož se tento týden poštěstilo a měla jsem hodně fotek, tak vznikly hned čtyři strany.

41. týden - komplet

Své dilema s názvem "kulatit-či-nekulatit-rohy-u-Simple-Stories-kartiček" mám vyřešené, a tak i když mám z druhé strany kartičky od Becky Higgins, tak prostě rohy kartiček SS nekulatím.

    



41. týden - titulka
Jelikož titulní kartička je úplně nahoře, tak jsem si mohla dovolit přidat k ní takovou malou záložku, která vyčuhuje z celého alba ven. Ničemu to nevadí a nepřekáží a je to takový prvek, který ne vždy použijete. Jinak je kartička jednoduchá - jen chipboardy, samolepky a samolepící "hřebíček" (hmmm - když je samolepící, tak už to asi není hřebíček :-)).

Události týdne.
Událostem jsem tentokrát věnovala celou kartičku 4x6 - vzhledem k tomu, že jsem dělala týden na 4 strany, tak jsem si to mohla dovolit. V malých kapsách jsou pak takové střípky ze začátku týdne.



Co se mi na celé sadě líbilo nejvíc byly samolepky a pak také barevné fólie na fotky. Je to takové zpestření oproti tradičním fóliím s bílým tiskem.



Druhá a třetí strana je věnovaná fotkám, které jsem nafotila s Marťou v neděli odpoledne. Ty fotky se mi tak líbí, že jsem z nich udělala samostatné 2 strany.


A tady už jsou detaily ozdobených fotek. Každou z fotek jsem nějak ozdobila.





A tady je druhá strana ... Samozřejmě jsem musela použít svůj oblíbený rámeček :-) Rámečky vypadají v PL naprosto skvěle.



Malé hrátky se samolepkami a samolepícími chipboardy ...



A tady jsou již detaily poslední, čtvrté strany ...






A jak máte zpracované vaše podzimní dny? Můžete se nám pochlubit třeba na Facebooku.

Krásný slunečný podzim!


2 komentáře:

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀