9. prosince 2021

VIDEO - Svatební album

 

Když mě Danuška požádala o vytvoření příspěvku s albem pro její eshop Scrap-art, potěšilo mě to a ihned jsem začala přemýšlet, jak toto album ozdobím. Nakonec jsem se rozhodla pro svatební album.

Použila jsem papíry od Ciao Bella, kterými jsem překryla stránku s motoristickými výřezy, které se mi k mému účelu nechodily a z jedné strany i stránku s mřížkou. Z horní strany jsem mřížku natřela barvami ve stylu shabby chic, stejně tak jsem koncipovala celé album.


Podkladové papíry pod fotkami mají velikost 10x14 cm. Vznikne tak kolem každé fotky 0,5 cm rámeček.

Zdobila jsem výřezy vystřiženými ze sady papírů, krajkou, chipboardy a nápisy.





Foamiranové květiny na úvodní stránce jsem ještě lehce natupovala bílou barvou a posypala bílými glitry.

Na celý postup se můžete podívat na videu:





Použité materiály z eshopu Scrap-art:

základ na album

sada papírů Cio bella

razítkovací barva Archival Ink

knihařské kroužky

Přeji vám krásné a pohodové adventní dny !

Miluše Lindovská - host ve Scrap-artu


2 komentáře:

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀