22. listopadu 2021

"Time for Home"

 Jemné vianočné blahoprianie, zdobené v podstate len papierovými výrezmi...


- aj tentokrát som siahla po papierovej kolekcii od  Ciao Bella (Time for Home
- odhliadnuc od špagátika a enameliek, boli použité len papierové výrezy. Teda žiadne chipboardy, kvetiny, krajky a pod. 
- pre 3D efekt som niektoré papierové ozdôbky podlepila penovými štvorčekmi, aby zdobenie nepôsobilo veľmi plocho
- tradičné fŕkance gessom som si pravda neodpustila, no jemné "zasneženie" pôsobí efektne ;-)




K dispozícii som mala po celý čas jednu 30-kovù papierovú kolekciu a vytvorila som z nej doposiaľ tieto vianočné kúsky. A stále nie je spotrebovaná.
Zaobstarať si ju sa teda jednoznačne vyplatí!


Prajem príjemné tvorenie!!


Zo ScrapArt.cz použité produkty:

Papierová kolekcia (Ciao Bella)
Nástroje/Pomôcky (nožnice, rezačka papiera)
Lepiaci materiál (tekuté lepidlo, obojstranná páska, penové štvorčeky)

Žádné komentáře:

Okomentovat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀