26. května 2021

Razítka, ktorým nie je možné odolať....

Po čase, období plnom zmien u nás všetkých, Vás srdečne vítam na našom blogu!

Názov príspevku je zrejme jasný a pevne si stojím za týmto výrokom ;-)


Či už tvoríte blahopriania, alebo je Vašou srdcovou záležitosťou art journaling v akejkoľvek podobe, poprípade sa venujete tvorbe layoutov - Vaša tvorivá myseľ začne pracovať na plné obrátky pri toľkých skvostných motívoch!

Ku mne sa dostali 2 nádherné sady razítok a šablóna. 


Ozaj som nevedela, ktorú archu razítok skôr odskúšať. Vytvorila som 3 blahopriania (bez kraftu by to hádam ani nešlo) a použila výlučne len razítka zo sady s kvetinou "Total Chaos". 







- archy razítok Visible Image sú výnimočné svojimi neprehliadnuteľnými, výraznými a široko využiteľnými motívmi

- rátajte aj so vzormi väčších rozmerov (napr. kvetina má dĺžku okolo 15,5 cm a v najširšom bode okolo 7 cm)

- zvážte kúpu väčšieho akrylového bloku (sama nevlastním akrylový blok týchto rozmerov, ale pritlačila som opatrne prstami prevísajúce časti razítka), alebo použite razítkovaciu pomôcku/podložku (na tú som akosi pozabudla...)


Prajem krásny májový čas! 


 Zo ScrapArt.cz použité produkty:

Razítka (Visible Image)
Nástroje/Pomôcky (nožnice, rezačka papiera, ryhovacia doska)
Lepiaci materiál (tekuté lepidlo, obojstranná páska, penové štvorčeky)
Papier jednofarebný (kraft, červený, žltý)

4 komentáře:

  1. Maji, ta jsou nádherná!!!😍👏

    OdpovědětVymazat
  2. Majko, prima variace...ta květinová sada je super, je velice variabilní na různé projekty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ďakujem krásne Oli, áno tak mi padla táto sada ako prvá do oka a napadlo mi to čo píšeš, že je veľmi variabilná... ❤

      Vymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀