10. srpna 2020

Transparentné blahoprianie vo vintage štýle

V dnešnom príspevku by som Vám rada ukázala vrstvené blahoprianie na transparentnej fólii...


- použila som transparentnú fóliu so zlatým leo vzorom
- na fóliu som naniesla alkoholové inky v hnedých tónoch a po ich zaschnutí podkladové razítka (so vzormi ozubených koliesok a textové razítka) 
- papierové ozdoby som zhotovila pomocou rôznych razítok, ktoré som otlačila na biely cardstock, vellum bez vzoru a kraft papier (balóny, okno, kompas, povraz, vtáčik)
- následne som vrstvila papierové ozdoby na acetátový podklad
- dozdobovala som gázou, drôtikom, pierkami, sisalom, lepenkovými výrezmi a svorkami
- na záver som dodala fŕkance zlatou akrylkou








Prajem pohodový a príjemný august!
🌿💚🌿


Zo ScrapArt.cz použité produkty:

Nástroje/Pomôcky (nožnice)
Lepiaci materiál (tekuté lepidlo, obojstranná páska, 3D štvorčeky)

2 komentáře:

  1. Majko, nádhera. Velice se mi líbí využití transparentní fólie a to nemluvím o dokonalosti finálního vzhledu. Prostě SUPER!!!👏 ❤

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀