10. června 2020

Fialová v kombinácii so žltou...

Pravdepodobne každá z nás má svoje obľúbené a overené farebné kombinácie, ktoré zvykne pri tvorbe preferovať a akosi podvedome používať častejšie...


Samozrejme výnimkou sú požiadavky pri tvorbe na zákazku, kedy je zvyčajne farebná kombinácia vopred určená.

Mne sa niekedy žiada experimentovať a zhotoviť niečo v netradičných tónoch, teda v spojení farieb, ktoré sa veľmi často vzájomne kombinovať nezvyknú...

A tak vnikol tento kúsok, kde som zvolila tmavomodrú a fialovú. Na zjemnenie som dodala natur hnedú a ako výrazný akcent teplú žltú - lepenkové výrezy som kolorovala LSG sprejom.
Ako pohľadnicovú bázu som použila biely cardstock.
Vzorované papiere sú kusové z výpredaja. Podklad tvoria pásy papiera rôznej šírky, medzi ne som vložila krajku orgovánovej farby. Následne som vrstvila rôzne papierové ozdoby, kolorované výrezy, použila som sisal a samolepiace kamienky.
Na záver som dodala zopár fŕkancov, tentokrát zlatou akrylkou.







Prajem pohodový a príjemný čas!
🌿💚🌿


Zo ScrapArt.cz použité produkty:

Nástroje/Pomôcky (rezačka papiera, nožnice, ryhovacia doska)
Lepiaci materiál (tekuté lepidlo, obojstranná páska, 3D stvorčeky)

4 komentáře:

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀