25. června 2018

Jen tak...

...žádný plán, jen chuť pohrát si s barvami. Nemyslela jsem na výsledek, nechala jsem se vést intuicí.
Chtěla jsem vyzkoušet akrylové barvy Dylusions, kdysi jsem si koupila bílou...netknutá odpočívala ve skříňce. Akrylové barvy mám od různých výrobců a myslela jsem si, že nepotřebuji rozšiřovat sbírku. Jenže jenže :-), všechny byly v tubách nebo lahvičkách, tzn. při použití se musí vymáčknout. A barvy Dylusions mají nádobku se širokým hrdlem, takže se mohou nabírat špachtlí, širokým štětcem i prsty. Prostě jen takové množství, jaké aktuálně je potřeba. Takže barvy skončily v objednávce a v zápětí u mne doma.



Na zkoušení je vhodný art journal, já už delší dobu žádný vpis nevytvořila, bylo na čase, abych to napravila.
Z krabice zbytků jsem vybrala hedvábný papír, vyřezané čtvrtky, batikovaný papír...to vše jsem nalepila bílým lepidlem na dvoustranu.


V další vrstvě je bílé gesso a krakelovací bílá pasta. A Dylusions paint, odstín Vibrant Turquoise, hned se mi zalíbil, nanášela jsem barvu prsty.


Po zaschnutí přišla ke slovu razítka a drobné zdobení: staré známky. Původní představa, že tam nic konkrétního nebude, vzala za své. V krabici byly také čajové sáčky, některé s potiskem, tak šup s jedním na stránku. A ještě pár střiků sprejem stejného odstínu a značky.



Barvu jsem potřebovala trochu zjemnit, sáhla jsem po šablonách a zatřela jsem bílé gesso. Textové razítko jsem doplnila klikyháky bílou gelovkou.


Myslela jsem si, že ve výsledku bude jen abstrakce, ale stránka si sama řekla, co na ní bude...krajina, klidná a chladivá, dotiskla jsem ještě košatý strom...




Bylo příjemné nechat se vést intuicí a být překvapena, kam se celý projekt ubíral.
A co vy? Uděláte si čas na tvoření jen tak, jen tak pro radost z tvoření?



4 komentáře:

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀