22. června 2017

Zase jedno zbytkové...

Opět jsem zalovila ve zbytcích a přináším další inspiraci na smyslupné použití pruhů scrapbookových čtvrtek. Opravdu netuším, proč pokaždé když vezmu do ruky odstřižky, vyjde z toho svatební přání...
Mimo odstřižky jsem zkoušela další techniku s pozlacovacími vločkami. Plná elánu jsem nastudovala veškerá dostupná videa k použití vloček a zaujala mě technika zlacení na za studena embossovaný papír... Jen ručičky byly dnes nějak nešikovné a materiál si tak "dělal co chtěl"...

Nejdřív jsem se snažila o pozlacení vystouplé části embossované čtvrtky. Použila jsem své oblíbené lepidlo Glossy Accents, pak jsem zkusila i PVA lepidlo, Herkules,... a výsledek stále stejný. To bude asi těma rukama ;) 

Ačkoli jsem chvíli počkala na částečné zaschnutí lepidla, vločky jsem po "nalepení" houbičkou zase ve velké míře setřela u všech vzorků lepidel. Jediné, na co se mi vločky skvěle přichytily byl štětec od totožného lepidla...
Trocha zlata na čtvrtce zůstala, ale vypadat to mělo jinak!

Takže teď se rychle vrátím k použití proužků. Rozhodla jsem se je nalepit podél okraje na základ přání, na ně jsem ještě nalepila na zakrytí prázdného prostoru zlatou papírovou krajku.
Využila jsem ještě další 2 proužky stejného papíru. Nalepila jsem je k sobě vodorovně a vypadá to, jako by vrchní vrstva byla podložena jedním větším papírem, který je "pootočený". 
Spoje pruhů papírů je dobré "zamaskovat". Použít se dá téměř cokoli: kousek krajky, výseky, stužka nebo washi páska, jak kdo chce. Na přelepení horního spoje mi stačil samolepicí krystal.


Materiál použitý z e-shopu ScrapArt:
papírové květy (třešňové květy peach, růžičky ze sady perles tea)
samolepicí krystaly zlaté


3 komentáře:

  1. Soňko, je nádherné.😍 Moc se mi líbí (mimo jiného) jak kombinuješ nejen materiály (i když zbytky), ale i techniky. Na přáníčka jsi fakt přeborník a každý musí být potěšen, když nějaké od tebe dostane.👏

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné. Mě se naopak líbí, že se zlacení chytlo jenom někde.

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀