7. listopadu 2016

Freya

Hned při první hotelové snídani mne zaujalo prostírání. Ne vrchovaté švédské stoly se vším možným, ale kus papíru na bílém ubrusu. Od druhého dne jsem pozorovala cvrkot kolem sklízení a nové úpravy stolu a dlouho jsem se odhodlávala k činu: stočit papír a odnést ho s sebou.Stejně končil v odpadcích, ale jak bych vysvětlovala, že ten kousek potištěného papíru nutně potřebuji na scrapování :-)




Barevnost nenápadná, jemný tisk, téměř neznatelný, skleničky, krajky a o něco výraznější recept na nějakou dobrotu.


Velikost odhadem nejméně  30 x 45, už jsem viděla pozadí scrapbookové stránky. Ani by tam nemuselo být mnoho dalších věcí, jen fotka a pár drobností...
Připravila jsem si  starorůžový karton na podložení, loňskou Mambi sadu "růžofku se zlatou", hedvábné papíry a fotky...jednu variantu v černobílé, druhou s barevným akcentem, ale i ta byla uměřená, v retro stylu, fotila jsem na pozadí dveřních výplní.


Část podkladu jsem zatřela jemnou bílou modelovací pastou, někdy ji používám místo gessa, protože není tak řídká. Po zaschnutí jsem povrch ledabyle počmárala obyčejnou tužkou a pokapala třemi odstíny sprejů Lindy's Stamp Gang.


Fotografii jsem nalepila oboustranně lepící páskou na čtvrtku a vypodložila jsem vrstvami hedvábného papíru. Texturu podkladu jsem doplnila otisky razítek. A ještě enamelky, písmenka, visačka od svetříku, který jsem si přivezla...


Nafukovací písmena...to první je zvýrazněno provázkem:


Pár detailů ze stránky:



Fotila jsem ještě za mokra, stránka potřebuje pár dní na vyrovnání. Nepodařilo se mi ji vyfotit celou, je trochu pokroucená a chybí růžový okraj :-(.


Na linkovaný papír bude doplněn text, ale už jsem neměla sílu, abych měla komplet hotové a přece jen, bude to trochu osobní...stále mám hlavu jako střep, z chřipky se vyklubal zánět průdušek a ležím s antibiotiky...


6 komentářů:

  1. Krásny púdrový podklad! Veľmi pekná stránka ❤

    OdpovědětVymazat
  2. Mam moc rada tyhle svetle stranky, moc povedena Olinko.

    OdpovědětVymazat
  3. No aká zasa nádhera! Neviem, či som nedočítala, ale veľmi ma zaujíma (povedala by som, že ma to až dráždi), ako si si ten kus odniesla, niekedy by sa sa mi taký návod možno zišiel ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janka, postavila jsem se k tomu čelem a bez okolků. Udělala jsem si ruličku a šla, žádné schovávání...bylo to jednoduché :-). To v Českém Krumlově měli plachtu dvojnásobného rozměru, hodně jsem váhala, a kamarádka řekla: chceš to? Prostírání přeložila, dala do tašky a šly jsme :-)...krásný vintage kousek s panoramatem Krumlova. Tam neuklízeli po každém hostovi a vím, že když jsem si někdy řekla, že to byl většinou problém (ale to jsem chtěla třeba celý jídelní lístek :-) )

      Vymazat
  4. Úžasná stránka! Baví mne, jak dokážete upotřebit úplně všechno. :-)
    Ať Vás ta nemoc co nejrychleji opustí ... :-(

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀