3. května 2016

Vrstvené razítkování

Krásné úterý!

Dnes mám pro vás malou změnu - dnes vám neukážu žádnou stránku z Project Life, ale dala jsem se na výrobu přáníček ke Dni maminek, který bude tuto neděli a vznikla tato první dvě přáníčka. 



Jak již nadpis napovídá, dnes to bude o razítkování. Jak se věnuji "Project Lifu", tak všechna ta moje nádherná razítka (a že jich je :-) ) zahálejí. Nedávno jsem si pořídila razítka od Hero Arts k tzv. Layered Stamping (neboli v překladu něco jako vrstvené razítkování, razítkování po vrstvách). Princip tohoto razítkování je v tom, že v sadě razítek máte pro jeden motiv 2-3 razítka, která razítkujete od nejsvětlejšího po nejtmavší odstín a ve finále dostanete nádherný, jakoby 3D motiv. 


Já jsem pro své první přáníčko zvolila tři odstíny modré barvy. U tohoto razítkování je jedna podmínka (no možná dvě), kterou byste měli dodržet - a to mít od jedné barvy aspoň 3 odstíny (od nejsvětlejšího po nejtmavší) a dále pak - to je ta vtipná část - se vám musí podařit se na motiv opakovaně trefit :-) Což se celkem dá, protože tato razítka jsou silikonová a tak vidíte skrz. 


U modrého přáníčka jsem použila křídové inkousty od Ingvild Bolme (Prima Marketing) a musím říct, že se s nimi razítkovalo docela dobře, ale byla to fuška, protože křídové inkousty jsou přeci jen trochu sušší. Takže už teď vím, že prošmejdím zahraniční nabídku Dye inkoustů a postupně si pořídím po třech odstínech od každé barvy, protože tuto techniku/nádheru budu chtít rozhodně zopakovat. A to nemluvím o rozšíření své sbírky vrstvících razítek :)


V druhém případě jsem chtěla zkusit něco jiného a tak jsem sáhla po akvarelovém papíru a Distress inkoustech. V tomto případě jsem použila konkrétně odstíny Tattered Rose, Worn Lipstick a Festive Berries.


Inkoust jsem vždy nanesla na razítko, přestříkala vodou z misteru a pak jsem razítkovala. Na akvarelovém papíru vznikl moc hezký "watercolor" efekt. Narazítkovaný motiv jsem pak ještě celý přestříkala vodou z mistru smíchanou s troškou bílého perleťového prášku Perfect Pearls, aby dostal obrázek trochu jemné perleti (no, co si budeme povídat - rozpilo se mi to trochu víc, než jsem chtěla ;-)). 


Jinak přáníčka jsem dělala na čtvercový základ, pak jsem si z bílé strukturované čtvrtky naembosovala pozadí o rozměrech 13x13 cm (v klasických kapsách o velikosti A6 musíte embosovat nadvakrát - což taky u některých motivů moc dobře nejde - oni pak nenavazují, takže toto je jeden z důvodů, proč velmi vážně uvažuji o Big Shotu A4 :-)), na naembosované pozadí jsem cákla pár cákanců spreji od Heidi Swapp a tuší, přidala jsem stužku, rozetku, gázu, černou nit a pak už jsem jen vše navrstvila a poslepovala. Pod každý motiv jsem vybrala podkladový papír s nějakým motivem, kterému jsem Distress inkoustem v odstínu Vintage Photo ošmudlala kraje. Přidala jsem kartonové výseky, papírové kytičky a zlaté tekuté perličky. A přáníčka byla na světě. 


Doufám, že jsem vám zase ukázala něco trošku jiného, nějakou jinou techniku a budu moc ráda, když mi do komentářů napíšete, jestli už jste se s tímto typem razítek setkali, zda je třeba máte doma, jak se vám s nimi pracuje nebo naopak - jestli je nemáte a tak moc vás tato technika zaujala, že byste je "strašně" potřebovali :-) (o čemž nepochybuji).

Přeji vám nádherný den a těším se příští týden opět na viděnou.




4 komentáře:

  1. Krásné a určitě se budou líbit!!!😊 Vrstvená razítka jsou opravdu výborná a konečný efekt je super.

    OdpovědětVymazat
  2. Super :) A mně se právě nejvíc líbí rozpitý květinkový otisk, vypadá to jako úmysl ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem jak Alenka v říši divů, to jsou tak krásná přáníčka... jako začátečnice toto absolutně nechápu :-)

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀