16. září 2020

Crazy Birds (na každú príležitosť)

 Zamietli ste už kúpu tvorivého materiálu (hoci sa Vám mimoriadne páčil a v podstate po ňom veľmi túžite), lebo si myslíte, že ho s najväčšou pravdepodobnosťou nevyužijete??? ;-)

Vedzte, že využiteľné sú motívy každého druhu. Osobne sa mi páčia práve vzory, ktoré sú akoby na "jedno použitie", alebo len na "zaplnenie miesta" v šuplíku (ktorého je tak či tak veľmi málo)...

Moja tvorivá maminka sa pri prezeraní mojich zásob neustále čuduje - "Kde prosím Ťa toto využiješ??!" Vtedy napríklad drží v ruke razítko s motívom oka, kostry, alebo časti rebier a pod. To ja si teda moje nákupy pekne zargumentujem ;-) Napr.: na pirátsky alebo čarodejnícky album, na art journal stránky, na blahoprianie pre lekára, pre študenta medicíny, pre milovníkov hororov a taktiež naši teenageri zvyknú mať v obľube kadejaké príšerky, anatómiu, či tzv. crazy a cool záležitosti... No a nakoniec tu máme aj Halloween (hoci ten teda vôbec nehrá prvé husle a ani zásadnú úlohu v mojej tvorbe)... 

No prosím!! Nakoniec mám tých vzorov dokonca málo ;-)

Teda dnes ponúkam Vám určite známe motívy vtáčikov od Tim Holtz. Veselé, milé a originálne. Tiež som dostala otázku, že či ich vôbec niekedy použijem... Použijem a hneď pri štyroch rôznych príležitostiach... 
















Prajem príjemný presun do druhej polovice septembra ;-)


Zo ScrapArt.cz použité produkty:

Nástroje/Pomôcky (nožnice, rezačka papiera, ryhovacia doska)
Lepiaci materiál (tekuté lepidlo, obojstranná páska, 3D štvorčeky)

4 komentáře:

  1. Parádní přáníčka a super přístup...! Ptáčky mám ještě nepoužité, měla bych je určitě provětrat, děkuju za inspiraci:)

    OdpovědětVymazat
  2. Úžasná přání a skvělá inspirace. ❤

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀