12. září 2016

Léto zůstaň

Léto se rozhodlo, že nám ještě ukáže, co umí. Horké počasí lákalo k vodě a abych toho neměla dost přes den, i večer jsem při scrapování pokračovala stylově...barva vody, mořské téma a zbytky sady Coastal Escape a nový layout.




Jeden papír jsem si šetřila, motiv prken putoval do zvláštní složky pro zvláštní příležitosti :-) . Dlouho tam nepobyl, protože od počátku byla u něj i fotografie, letitá, historická, z roku 1936, strýc Karel v přístavu před plavbou na jachtě. Voda, jachting, cestování,...je to pořád v rodině.
Období modrých fotografií mám ráda, s nostalgií vzpomínám na výstřižky z časopisů, které jsem lepila do sešitu. Fotky nebyly barevné, byly hnědé a černobílé, ale když se objevily modré, to bylo něco!
Vyzkoušela jsem různé podklady, lehce zatónovanou akvarelovou čtvrtku,  craft papír, ale přece jen Netting byl jedničkou.


Zpevnila jsem ho nátěrem průhledného gessa, lépe se potom pracuje s dalšími barevnými vrstvami, šetří množství použitých barev a pokud se nám něco nelíbí, bez problému setřeme.


V dalších vrstvách jsou akrylové barvy, pasta zatřená přes šablonu, tisk, washi pásky, enamelky.


Došlo i na craft papír, tvoří spodní vrstvu...sešila jsem k sobě, odrhnuté okraje jsem ještě místy ohnula.



Zbývalo doladit okolí fotografie, gáza, visačka, kroucený provázek, samolepící texty,...




A další vzpomínka bude obrazově zachována pro další generaci... 



4 komentáře:

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀