11. února 2016

Sněhová královna.

Krásný čtvrtek. Na začátku roku jsem si slíbila, že každý měsíc si do bloku vytvořím stránečku k danému měsíci. Už máme únor, a tak byl nejvyšší čas udělat stránku z ledna ;-)
Přeci jen jsme v lednu měli pár zasněžených dní, které mi připomněly dětství a s ním i pohádku 
"Sněhová královna". A taky pastu, která má dělat dojem sněhu a já ji ještě nevyzkoušela.
 V počítači jsem si pustila skupinu Arakain a L. Bílou - "Zimní královnu" a pustila se do tvoření.
Shodou náhod, když se mé tvoření ubíralo ke konci, byl čas na kávu a procházela jsem naším obývákem. Zrovna v televizi dávali - "Letopisy Narnie: Lev, čarodejnice a skříň." (v pohádce je taky bílá královna) .
To se to pěkně sešlo. Tak pojďte se mnou zavzpomínat...










 Tady jsem trochu naklonila, aby se tolik neleskla ;-)




3 komentáře:

  1. Nádherné!!! Úžasné detaily a plastičnost... ráda koukám na Letopisy Narnie a aniž bych ještě četla článek, hned se mi vybavila tato ,,hodná" královna. ☺

    OdpovědětVymazat
  2. až z ní mrazí...super ztvárnění

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀