9. února 2016

A zase ta razítka ...

Krásné úterý!

Budu pokračovat v duchu předchozích článků a ráda bych se s vámi dnes podělila o svou zkušenost s novými razítka z dílny ScrapArt. A protože já jsem přes tu organizaci, ukáži vám, jak jsem si razítka uložila a samozřejmě co jsem s nimi vytvořila :-)




Razítka jste si jistě již mohli prohlédnout a já bych se jen krátce zmínila o tom jak se s razítky pracuje, jak na mě působí a co od nich můžete očekávat.


Razítka jsou vyrobena z kvalitní gumy a velmi kvalitní cling pěny a obrázek razítka je vyobrazený na pěně, což já osobně velmi vítám a je to veliká deviza těchto razítek, protože při jejich skladování zkrátka nepotřebujete jejich otisk tiskat na papír - zkrátka hned vidíte, jaká razítka tam máte.

Jak již psala Olinka - razítka mají dostatečně vystouplý reliéf, takže při razítkování se nemusíte bát, že se vám otiskne něco jiného než potřebujete. Guma a pěna je zároveň dostatečně "pevná", takže při nanášení inkoustu se vám razítko "nehoupe". Ale co oceňuji úplně nejvíce je to, jak razítko drží na akrylovém bloku - přisaje se a prostě drží děj se co děj. Takže za mě kvalita razítek dostává jedničku s hvězdičkou!!


Pojďme se nyní podívat na ty úžasné plastové krabičky, které můžete nyní získat při koupi všech šesti sad těchto úžasných razítek. Obaly jsou z průhledného čirého plastu. Jsou velice bytelné a pokud někdo používáte k organizaci razítek obaly od CD, tak vězte, že tyto obaly jsou mnohem bytelnější a pevnější než CD obaly.


Obaly mají po otevření na jedné straně pacičky, které vám mohou držet čtvrtku s natisknutými motivy a druhá strana je hladká a určená pro samotná razítka. Krabičky mají jakýsi uzávěrový systém, takže k otevření musíte stisknout "tlačítko" PRESS na hraně obalu a tím jej krásně a jednoduše otevřete. Nestane se vám tedy, že se vám někdy obal samovolně otevře.


Já jsem organizací posedlá, a tak jsem se hned dala do organizování i těchto nových razítek :-) A do jednoho obalu se mi vešly hned 4 sady razítek ScrapArt. Na hranu obalu jsem si nalepila štítek s popisem, co daný obal obsahuje. Už se moc těším, až si zorganizuji i svá další cling razítka!



Jelikož se blíží svátek sv. Valentýna, tak jsem i já sáhla po sadě razítek "Svatba" (které je momentálně samostatné vyprodané - ale určitě brzy naskladníme) a pokřtila jsem svůj nový Art Journal :-) Vznikla taková rychlo-dvoustrana na téma "SVATBA", tak se mrkněte ...


Ve svých zásobách jsem si schovávala papír s touto fotografií s nadějí, že se může někdy hodit ... a teď se hodil perfektně. Na celou dvoustranu jsem nanesla tenkou vrstvu gessa, přes šablonu jsem nanesla bílou texturovací pastu, nalepila zbytky krajek a fotografii a pak už jsem si hrála se spreji od Heidi Swapp - konkrétně jsem použila odstíny BLUSH a RASPBERRY. Nakonec jsem na stránku narazítkovala opakující se motiv nápisu "svatba" a ta krásná "nedodělaná" srdíčka :-) Ty jsou prostě úžasná. Na krémovou čtvrtku jsem natiskla motiv novomanželského páru a dortu, ty jsem vystřihla a nalepila na stránku. Okolo obrázku jsem pak do matného gelového média nanesla trochu mikro perliček a dotáhla bílými a černými cákanci. A hotovo! Zde je ještě pár detailů:




Tak co - už máte tahle úžasná razítka doma? A jak se s nimi pracuje vám? Já už se moc těším na jaro a na to, až budu moct použít razítka ze sady Jaro ...

Krásný den!







4 komentáře:

  1. Moni, Ty seš holka šikovná! Obdivuju, že kromě PL, diáře (a samozřejmě přáníček, LO), ses dala i na Art Journal. Máš to krásné!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Mončo, výborně!!! Obdivuji tvůj široký záběr a jak vše zvládáš s pečlivostí tobě vlastní.♥

    OdpovědětVymazat
  3. Parádní stránka do Art journalu. Obalů na razítka jsem si pořídila deset a už je mám zaplněné, jsou skvělé!

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀