20. února 2019

Opäť kvapka alkoholu...

Nadviažem na Olinkin pondelkový príspevok, ktorého výsledkom boli vskutku skvostné kúsky...
Ku podivu nevediac o tom, že aká inšpirácia nás od Olinky čaká, tak som sa s alkoholými inkami hrala aj ja...


Prvý kúsok - základ krémová báza a taktiež vrchný papier v krémovej farbe. Na ten som použila dve raznice a ako prišlo vyrazila kruhové otvory - abstraktná záležitosť. Spod otvorov zaujímavo vykúka farebný podklad (acetátová fólia + alkoholové inky). Olinka spomenula, že takýto podklad nepotrebuje výrazné zdobenie a ja len súhlasím. Výrez, zopár kamienkov, šnúrka a nápis....


Druhý kúsok - tak samozrejme došlo na kraft. Báza ako v prvom prípade krémová, vrchný papier kraft a tu som použila vyrezávaciu šablónu na vytvorenie vzoru - kamenný múr. Opäť som podložila farbenú fóliu a zdobila len výrezmi kvetín, kamienkami, šnúrkou a nápisom...


Jedna z nespočetných možností využitia acetátovej fólie... 





Prajem krásny, skoro jarný deň ;-)

6 komentářů:

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀