14. srpna 2017

Střípky z výletu

Dnešní příspěvek se od scrapbookingu trochu vzdálí. Ale ne moc, protože se dotýká jak materiálu, tak inspirace.
V neděli skončil další ročník jablonecké výstavy Křehká krása. Navštívit ji je tradicí, takže ani letos jsem nemohla chybět, k prázdninám patří výlety. Co všechno se dá stihnout během jediného dne: potkat kouzelného dědečka, srnku ukazující směr, šmejdění a nákupy v kreativních obchůdcích, korálky a šperky, dobrá kávička ve stylové kavárně, prohlídka muzea, módní přehlídka, workshop, koncert...běh mezi kapkami deště i pořádný slejvák na zpáteční cestě.
Oblíbený workshop, který nemůžeme vynechat, je ten, který pořádá firma Moraviaflor.




Sbírka vyrobených květin se mi pěkně rozrůstá.Letos byl asi největší výběr komponentů a doplňků, takže jsem se dlouho probírala krabicemi s plátky okvětních lístků i nabízených možností tvorby. Nakonec jsem zvolila další variantu květu s pštrosími pírky na pinetě, plátky mají zase jiný tvar a květ je poměrně bohatý.
Z minulých ročníků mám už doma tyto:




Vloni a předloni jsme si vyrobily květy taftové, zdobené třpytkami, ale nebyl to můj šálek kávy.
Pokud byste chtěli vědět, jak na výrobu organzových, můžete se podívat zde
Zpátky k mé letošní, aby byla bohatá, má asi 8-9 vrstev. Stačí už 6, ale přece jen jsem přidala. Starší květy mají brožový můstek, tentokrát jsem zvolila pinetu, i tou se dá květ připnout na oblečení, ale může se dát i do vlasů nebo na nějaký scrapbookový projekt.



V muzeu jsem opět obdivovala skleněné knoflíky, úplně nejvíc ty ze sbírky Jindřicha Waldese. I dnes jsou výrobci, kteří některé vzory stále vyrábí. S kamarádkou jsme prohrabávaly  misky v obchodě Poklady z půdy a každá jsme si něco ulovily...já i háčkované dečky a alpakové lžíce (na mixed media se budou hodit).





Nemáte-li to moc daleko, určitě příští rok neváhejte do Jablonce přijet. A jestlipak máte nějaký tip na kreativní výlet vy?




3 komentáře:

  1. Krásne čítanie a nádherná fotodokumentácia ❤

    OdpovědětVymazat
  2. Olinko, sbírka se ti rozrůstá o krásné skvosty... křehká krása... díky za skvělou inspiraci a pozvánku do Jablonce. ❤❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hlavně to jsou nositelné kousky, ne lapače prachu. Černá kytka má stabilní místo na vínovočerných šatech, bílá skončila na svatebním přání a ta letošní už je připnutá na triku :-).

      Vymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀