16. února 2017

Založíme to po francouzsku.

Tentokrát jsem pro Vás připravila něco malého a praktického. Srdce každého čtenáře určitě zaplesá. Přináším pohodlný návod na vytvoření francouzské záložky a nachystala jsem volně ke stáhnutí šablonu (po rozkliknutí článku). Francouzské záložky mají své kouzlo, jsou to záložky, které se "nasunou" na roh rozečtené stránky. Sama jsem jim musela dát aspoň malinko vintage nádech, protože si myslím, že k nim zkrátka patří.
Záložky jsem vyskládala na stránku velikosti A4, obsahuje šablony na 4 ks záložek (viz obr.). Přiložila jsem také tvar trojúhelníku na lícovou vrstvu.
Můžete ji vytisknout na tvrdý papír a rovnou dekorovat anebo použít jako šablonu a obkreslit na libovolný scrapbookový papír. Tiskový soubor je možné si stáhnout zde. V pravé části pod výrazným oranžovým butonem klikněte na "stáhnout pomalu", pak opište v tabulce kód a opět klikněte úplně dole na "stáhnout pomalu" (v šedém poli).
Pokud zdobíte sami, doporučuji opatinovat okraje (Distress Ink) a porazítkovat a pak teprve na závěr slepit dohromady.
Já jsem využila designové scrapbookové papíry, ideální jsou oboustranně potištěné. Plocha na zdobení je malá a záložka by měla být plochá, takže jsem oželela všechny kytičky i chipboardy. S nadšením jsem ale nalepovala samolepky, na záložce zároveň plní tak trochu funkci laminace. Neodpustila jsem si obšití a nalepení kousků krajky.
 
Materiál použitý z e-shopu ScrapArt:
Distress Ink pad
scrapbookové papíry Santoro Mirabelle

3 komentáře:

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀