3. února 2017

Co do těch alb píšete?

Tahle otázka je častá. Snad každý druhý, kterému řeknu, že mají holky album, ve kterém je zaznamenaný každý jejich týden na dvoustraně, se mě ptá. Co já do těch alb píšu, že je to pořád plné. Vždyť občas je nějaký ten výlet, dvakrát do roka ti šťastnější jedou na dovolenou, ale co dál? Tenhle článek tedy zařadím za poslední díl seriálu PL Krok za krokem, protože třeba někomu pomůže jako inspirace. Já dělám alba od roku 2014 a většinou se skluzem :-D. Nicméně přeskakováním týdnů a lepením si toho, co mě zrovna aktuálně baví nebo na to mám materiál, my vznikají v albu "díry" - prázdné stránky, které je fajn něčím zaplnit...


Tahle strana byla ještě poměrně nedávno onou "dírou". Nějak jsem to neodhadla a dovolená mi místo stran dvou, zabrala strany tři. Hmmm... vznikla mi tedy jedna strana "k dobru (zlu?), kterou fajn obsadit, aby další týdny zase hezky navazovaly a každý měl tu svou dvoustranu.

Vmezeřila jsem tedy do alba stranu navíc. A jaká témata na ně dávat, když se vám zdá, že tam prostě není co dát?


Co tedy s těmi "dírami"?

Milníky


Tohle je jasné a máte tady vlastně mnou vytvořený vzor. Dá se tak pojmout každý významný den. Může to být promoce, může to být maturita, narození psího miminka, ale i svátek dětí, první den ve školce, měsíčniny dítek.

Já udělala Julince jednu stranu k 17.měsíci. Ani nevadí, že to časově o nějaké dva týdny nesedí, po tom se v budoucnu stejně nikdo nepídí. Dala jsem dohromady Julinky fotky, které se do alba nevešly, pasují na tuto dobu a vybrala jsem pro ní ty nejtypičtější. 

Začala sama aktivně prožívat "já sám" období, rozmluvila se a daleko víc se dala dohromady se ségrou. To všechno tam muselo být a netřeba moc textu ani zdobení. Stránka hotová za chvilku a právě tyhle milníky je jednou budou moc bavit.


Můj den

je jedno jestli Tvůj, dětí nebo prostě vás den o víkendu. Začni ránem a vystihni co je typické pro vaše dny. Fotka v posteli s budíkem, společná snídaně, čas v kuchyni, dovádění venku, rande, klávesnice s hrnkem kávy ...dej tam co vystihuje právě Tebe


Mé sny


Na tuhle stránku nebudeš potřebovat ani jednu fotku. Vem si časopis, katalog z cestovky, Hospodářské noviny nebo cokoli, kde najdeš obrázek svého snu. Vystřihni, dej na kartičku nadpis a zbytek stránky prostě polep. Je pak úplně jedno, že máš předem danou plastovou kapsu. Mě tohle omezuje, že tam nejde dát velká třicítková stránka, ale tyhle tématické půjdou :-)


Mé koníčky


Tady je to jasné. Co děláš a s kým. Ani máma nemusí mít album plné dětí. Nalep sem co tě napadne. Trénink, fitko, šachy, pexeso, sbor... určitě každý něco máme. 
Takhle by vypadala stránka Julči :-D


Když děti spí


Tohle je téma, které zapasuju do první "díry", která bude v albu :-D. Bude tam každý můj večer. Ten začíná tím, že mi děti před čtením pohádky uvaří kafe. Ony to milují. Těší se na to a už je to i jejich rituál. Tímhle jejich den končí, můj večer začíná. Bude tam lepení, bude tam tvorba na blogu, budou tam ale i mé oblíbené seriály, u kterých relaxuju. Bude tam můj muž a bude tam i knížka, kterou zrovna čtu...


Rodina, tady a teď


Co takhle vložit fotku každého člena rodiny a napsat každém jednu kartičku o tom, co se mu zrovna daří, kde třeba pracuje a studuje, o co se snaží, jaké má sny, co na něm máš ráda... cokoli Tě napadne :-).

Mé útočiště


Máš oblíbené místo? Může to být stůl v pracovně nebo taky chalupa, kam jezdíte každý víkend. Stačí jedna fotka místa a zase si vykouzlíš v albu moc hezkou stránku, na kterou přijde text a třeba máš fotku jak jsi na chalupě jako dítě. Tak taková srovnávací fotka tehdy a dnes bude skvělá. Pendlujete mezi více domovy? Dej je na jednu stranu a napiš jaké to kde je, co tam máš ráda. Myslím, že ty prázdné stránky vůbec nejsou k zahození :-).


Jak řešíte prázdná místa vy? Sem s nimi. Já je začínám řešit právě teď, takže tady do článku budu další témata určitě aktualizovat a taky sem dávat fotky z mého alba, jak které vmezeření dopadlo :-). 
Mějte se krásně.


3 komentáře:

  1. Super inspirace, díky za článek :-) S PL začínám a takovéto tipy moc oceňuji! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkný článek Míšo, já teda PL nedělám po týdnech, ale po událostech ... na dvoustranu se mi týden snad nikdy za ty roky nevešel ... miluji třeba Lunární kalendář Krásné paní od Žofie Kanyzové, který použivám již mnoho let a ty stránky, rady, obrázky, jsou tak nádherné, že je do kapes PL musím dát, abych je nemusela vyhodit, a cpu je tam již druhým rokem ... PL je prostě úžasná záležitost, kam schováš úplně všechno ...

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀