15. července 2016

Zimní příběh na třicítce

Jen hodně nerada dávám na jednu stránku víc fotek. Asi to neumím nebo nevím proč, ale většinou se mi výsledek dvakrát nepozdává. Skluz je ale skluz a já tentokrát potřebovala na jednu stranu dostat celý zimní příběh. Nelinku jsme totiž v zimě postavili prvně na lyže a bylo mi líto "strkat" fotky do kapes. Takže příběh skončil v obšité mřížce a já jsem ráda, že mám tenhle rest z krku :-D.


Povětšinou už každá dělá léto, maximálně dodělává jaro, ale já jsem si řekla, že když rest, tak všechen. Vytáhla jsem tedy pár fotek, ze kterých jsem chtěla udělat velkou stránku do Project Life alba. Fotky, kterým jsem se vyhýbala i proto, že jich bylo prostě moc. Nechtěla jsem je dávat na stránku úplně malé, aby vůbec vyniklo oč jde, takže to byl pro mě ořech. Tady ale je - puntíkatá, lyžařská a Nelinky vůbec první zimní lyžovaná.


Papíry jsem tentokrát poměrně dost vrstvila. Už vím, že kombinace modré a růžové mě nikdy nezklame, obzvlášť když jde o světlounké odstíny těchto barev. Takže jsem vzala poměrně dost výrazný modrý papír a překryla ho růžovým z krabice zbytků a odstřižků.


Na růžový papír jsem pak nalepila zmačkané vellum. Pauzák, který byl ale vyšší gramáže. Krásný by byl, a možná dokonce vhodnější, slabší nebo třeba hedvábný papír. Tuhle vrstvu jsem nalepila jen maličko, na pár místech, aby to působilo "odstávajícím" dojmem a aby hlavní přichycení k podkladu bylo prošitím.


Na vellum přišly fotky a celý tenhle vrstvený výsledek jsem pomocí světle růžové bavlnky prošila do mřížky. Na část stránky jsem využila samolepicí abecedu, které jsou součástí i pěnová srdíčka. Jedno z nich jsem vlepila mezi fotky, a protože stálo v cestě mojí mřížce, prošila jsem ho také.


Na závěr už jen datum, nadpis a dřevěný výsek, můj oblíbený. Hotovo dvacet. S resty se nepiplám, hlavní je mít fotky v albu, takže mám radost, že tahle povinnost je za mnou a můžu zase lepit rozkvetlé stromy a děti v plavkách :-)


Bylo to ale super. Myslím teď to lyžování. Oba jsme s manželem sportovně založení a i když děti do ničeho tlačit nechceme, určitě se jim snažíme už nyní všechny možnosti ukázat a nabídnout. Lyže prošly, Nelince se líbily, lední brusle třeba vůbec. Tak uvidíme, třeba se to letošní zimu změní :-)

Krasný víkend a brzy zase "na přečtenou"




4 komentáře:

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀