23. března 2015

Inspirace vysokou krejčovinou

Pokud jste milovníky starých časů a rádi tvoříte ve stylu VINTAGE či SHABBY CHIC, potom vám jistě nejsou neznámé produkty společnosti KAISERCRAFT. Najdete u nich samozřejmě i plno materiálu a pomůcek inspirovaných novými trendy, ale pořád převažuje zašlá barevnost a craft základ.
Vyvážená kombinace barev je hlavní předností elegantní sady BETSYS COUTURE , vytvořila jsem z ní dva projekty, které vám dnes představím. Šít dnes nebudeme, ikdyž jsem to původně zvažovala, nakonec vše zvládlo lepidlo :-)

 

Na první projekt z kategorie ALTERED ART jsem použila čtvrtku PEPLUM, vystřihla jsem si jednu z hlaviček a k té ladila zbytek.


Ze čtvrtky BOLERO jsem vystřihla další motiv vlepila ho pod akrylovou čočku. Křídla a ručičky jsou ze samotvrdnoucí hmoty. Na pomyslnou sukénku jsem použila skládanou borduru a přebarvila ji pistáciovým dabberem a sprejem Vintage Lindys.




Ručičky mně přišly moc holé, a tak dostaly rukávky ze staré babiččiny krajky. Na borduru se hodila další, tentokrát samolepící, z kartonové  sady.
Na dokončení už stačilo několik tahů bílou barvou a doplnění bižuterními komponenty, ciferník a korálky:


Myslím, že ještě přimontuji nožičky, ale to bude ještě asi pár dní trvat :-).
Souběžně jsem pracovala i na klasické stránce, přece jen, jednotlivé části musely schnout...a když už jsem ty krásné papíry měla v ruce :-)


Vycházela jsem z faktu, že se prateta vyučila švadlenou, po absolvování se na nábřeží se spolužačkami vyfotily v různých pózách, jeden ze snímků bude tedy v albu. Vybrala jsem si na podklad čtvrtku MARY JANE, nastřihla jsem ji v místě hodinek a květů v dolní části, tam jsem vložila dobové reklamní výstřižky a fotografii.


Další výseky jsou také z produkce Kaisercraftu, stejně tak i razítko Parade. Razítka o velikosti 5 x 13 cm mám moc ráda,  motivů mám plný košík :-), z jejich textur jsem nadšená.
Ale zpět na stránku, hlavní motiv jsem doplnila zatřením strukturovací pasty přes šablonu, výsekem rostlinného motivu, květem, jehož střed tvoří knoflík s tetiným portrétem, dobové knoflíky a háčkvané kraječky z České dívky z roku  1907.


A ještě jednou samolepící kartonová krajka kolem fotografie.



Některé scrapbookové papíry jsou krásné samy o sobě a já často nejsem schopná je využít, je mi líto do nich střihnout, ale někdy se to tak naskytne, že okamžitě vím, co s nimi...a tahle "módní krejčovina" se mi náramně hodila. Další fotky švadlenky čekají na svůj čas...


11 komentářů:

  1. Nemám slov, tohle je už pro mne vyšší dívčí. :-) Nádherné, dokonalé!

    OdpovědětVymazat
  2. Som očarená! A dnes už iné slová nepoužijem, idem si to celý deň len prezerať a kochať sa tou nádherou! Vďaka, Olinka :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná práce!! Holt Olinka je mistryně :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné! Úžasné detaily, dáma je elegantní a okamžitě mi padla do oka ,,pastička na myši" ♥. Stránka je naprosto dokonalá, barevná kombinace, fotografie v knoflíku.... Super!!! ☺

    OdpovědětVymazat
  5. Nádhera, pastička je supr! Obdivuji vintage styl....

    OdpovědětVymazat
  6. Děvčatům to moc sluší, dodala jsi jim krásné a inspirativní okolí! :)

    OdpovědětVymazat
  7. děkuji všem za slovíčka :-), z krásných papírů to jde samo

    OdpovědětVymazat
  8. No ono to samo nejde ;-)... kdo něco dělá to ví, takže...;-) Oli, je to nádherné, dokonalé v souladu, perfektní v propracovanosti, úžasné v detailu a kouzelné v celku! Smekám a tleskám vestoje! :-) PS. Mám schované prastaré platíčko s perleťovými knoflíčky a taky čekám až přijde jeho čas...už tu krejčovskou stránku mám před očima...;-)

    OdpovědětVymazat
  9. Olinko to je neuvěřitelné !!! Nádhera !

    A ta pastička !! musela jsem se kouknout víckrát, než jsem se ujistila, že tam opravdu je !!! nemám slov :-)

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀